استاندار اردبیل: ۴۰۰پروژه مهم اقتصادی در دهه فجر به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل گفت:با آغاز ۴۴ امین سالروز دهه مبارک فجر ۴۰۰طرح و پروژه مهم اقتصادی با هزینه بیش از ۲هزارو ۵۰۰میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری می رسد.



به گزارش خبرگزاری مجله خبری از اردبیل، سید حامد عاملی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: طلیعه ۴۴امین سالروز پیروز انقلاب اسلام تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است که دولت سیزدهمین بازگشت به اصول و انقلاب را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی بیش از هر زمان دیگری به تلاش و اتحاد نیاز دارند افزود: طرح هایی که مورد بهره برداری قرار می گیرند چندان مورد قبول ما نیست بلکه تلاش و هدف ما کاهش بیکاری و افزایش شاخص های اقتصادی و فرهنگی در استان است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در سایه انقلاب اسلامی اقدامات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف در استان انجام شده اما کافی نیست باید با تحول گرایی و تغییر در الگوهای حکمرانی به جایگاه اصلی خود برسیم.

این مسوول با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در حوزه های مختلف دارای اقتدار و خودکفایی است افزود: مطالبه و دغدغه اصلی مردم در قبال مسوولان بحث کارآمدی و نتیجه اقدامات است که تامین نیازها برای نسل امروزی و آینده باید مدنظر قرار گیرد.

سید حامد عاملی نشاط و شادابی در سایه انقلاب را از تلاش های دولت مستقر بر شمرد و افزود:با حرکت در مسیر تحول خواهی و اصلاح الگوها می توان اندیشه های اصلی انقلاب را در زندگی مردم تبین کرد، بنابرین با تلاش شبانه روزی باید در مسیر انقلاب با تغییر شیوه ها به نیازهای اساسی مردم پاسخگو باشیم.

رییس شورای مجله خبریمه ریزی استان اردبیل مدیران و عوامل دستگاه های خدمت رسان خواست برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا نارسایی بخشی از کارهای زیرساختی که در سطح استان ملموس است جبران شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید تلاش کنیم در کار پروژه ها وقفه ای ایجاد نشود و چنانچه در روند طرحی وفقه ای ایجاد شده به چرخه فعالیت برگردد.

وی با بیان اینکه در اسفندماه مجله خبریمه ریزی در رابطه با جمع بندی اقدامات زیربنایی استان در دستور کار قرار دارد اظهار کرد: این مجله خبریمه ریزی در راستای ارتقای شاخص های گوناگون اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، کشاورزی، گردشگری و صنعتی است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

سید حامد عاملی هدیه دهه فجر۱۴۰۰ را جمع بندی پرونده های اشتغال استان در برش شهرستانی برشمرد و ادامه داد: پروژه های نیمه تمام و دارای اشتغال مناسب در سال آتی به بهره برداری می رسند تا شاهد رونق و شکوفایی در حوزه های مختلف و افزایش سطح شاخص های گوناگون باشیم.

وی گفت:۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گذشته باید با تلاش همگانی هدصف توجه به عزت مردم، رفع تبعیض و ارتقای شاخص ها، استان اردبیل به جایگاه اصلی خود برگردد.

استاندار اردبیل در پایان ضمن تبریک مجدد دهه مبارک فجر از نماینده ولی فقیه در استان ، تمام دستگاه های اجرایی، نهادهای نظارتی و انتظامی تقدیر کرد.

در این دیدار رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل و آیت ا... سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کردند.

انتهای پیام


پست های مرتبط